Merhabalar

İşte karşınızda Resmi Rappelz Blog’u!

Herkeze öncelikle hoşgeldiniz diyorum. Adım Hüsamettin, ve bu yeni platformun yönetiminden sorumluyum. Rappelz oyuncuları ve ilgili insanlar ile irtibata geçmek ve düşünceleri paylaşmak ilk hedefim.

Aşağıda merak ettiğiniz bazı soruların cevaplarını bulabilirsiniz:

Bu blog neden oluşturuldu? Yukarda da bahsettiğim gibi bu blog oyun ve mekanizması hakkındaki düşüncelerin serbestçe paylaşılması için oluşturuldu. Forumdan daha az resmi, daha sıcak bir ortam. Parti ve farmlardan yorulduğunuz bir anda ziyaret edip düşüncelerinizi paylaşabileceğiniz bir yer kısacası.

Peki bu blogu nasıl kullanacağız? Şuan için tam kesin birşey söyleyemiyorum ancak yakında ilgi çekici bilgilerin burada paylaşılacağını bilmeniz yeterli.

Ben kimim? Güzel soru ama cevabı için henüz erken.. belki ilerde. Şimdilik beni bir konuşmacı olarak kabul edin.

Ne yapmalısınız? Çok basit, üye olun ve bu blogu takip edin. Arkadaşlarınızı ve klan üyelerinizi davet edin.

Peki ya sonra? Bekleyelim görelim..

Herkese selamlar

Hüsamettin

No comments:

Post a Comment